sobota, 20 lutego 2016

POWITANIE


      Od dawna nosiłam się z zamiarem przygotowania zeszytu z przepisami dla moich Córek aby mogły skorzystać gdy będą miały ochotę zjeść coś z domowej kuchni a mnie nie będzie w pobliżu. Sama nie zdążyłam zapytać Mamy jak przygotować niektóre pyszności, które dla nas gotowała. Wystarczyło powiedzieć "Mamo zjadłabym ......." i wkrótce było. Teraz już nie mam możliwości aby zapytać i żałuję, że nie nauczyłam się zawczasu. 
      Potrawy, które gotuję dla mojej rodziny oraz ulubione smaki z dzieciństwa, które  staram się odtworzyć pozostawię w tym miejscu zamiast w formie papierowej. 
      Wszystkie przepisy są sprawdzone, często szybkie i nieskomplikowane, no i zawsze się udają. W kuchni nie chodzi przecież o to aby się umęczyć i tracić nerwy. 
      Blog dedykuję moim ukochanym Córkom. 
Jeśli trafi tu przypadkowy Gość i wybierze coś dla siebie będzie mi miło. 
Zapraszam :)

meliska

1 komentarz: